@Limanka
E, u Poliklinici se pregledi vise ne zakazuju jednom mesecno vec svaki dan.
I tako, neki dan, ja zakazem svoj pregled (koji mi treba biti uradjen u decembru) za april. Sve lepse od lepseg!!
Zaštita prava pacijenata nakon godinu dana - iz ugla lokalnih samouprava. Ovaj naslov jako dobro ide uz 70-te ili 80-te godine prošlog veka (znam iz iskustva - proživeo sam taj period). E spram vremena i reakcija - puno ljudi je imalio "slobodan dan" da prisustvuje - akcija koja će proizići iz tog skupa će biti: konstatacija, preporuka, ...
Dok neko ko je odgovoran za tu oblast ne učini makar i mali korak, ništa se neće promeniti.
Na poliklinici je oduvek tako bilo. To što ste, a jednom mesečno u trajanju od sat ili dva i isključivo telefonskim putem, uspeli da zakažete pregled određenog dana, samo je garancija da ćete biti primljeni i pregledani baš tog dana. Nažalost, to je i jedan čitav izgubljen radni dan. Drugačije ne može. Zapravo može-ali neće!
Zakazivanje specijalističkog pregleda u Dečijoj bolnici krije još više radosti, pa čak i kad uspešno obavite ovaj telefonski deo. Pojavite se kad vam je rečeno i shvatite da svih 48 ljudi u čekaonici ima zakazano u isto vreme kao i vi. Isn't that charming or what?
Zastitnici prava pacijenata uopste ne reaguju na prigovore pacijenata.Ulozila prigovor jos u aprilu,nije bilo nikakvog efekta,niko me nije kontaktirao.Prave nas malo luckastim,a i moze im se,rade sebi na korist,a mi ne mozemo nista.
Stalni apeli lekara na javnim medijima o neophodnosti preventivnih pregleda jednom godišnje sa jedne strane i uporni pokušaji da se zakaže pregled putem kol centra gde vam niko ne podiže slušalicu nekad i nedelju dana,govori o tome da sa našim zdravstvom ozbiljno nešto nije u redu.Evo mog slučaja:odlazim jednom godišnje na preventivni pregled u Dom zdravlj Novi Sad više godina.Kad se približi datum za zakazivanje to postaje prava mora.Telefonsku slušalicu niko ne podiže,a kad odem lično da zakažem i zamolim da podignu tel. slušalicu,sestra se skoro uvredi i odgovara:"Pa mi ovde radimo,Šta mislite da se stalno javljamo na telefon ko bi onda radio?!"I eto...
Mislim da je neko pogrešno izrekao broj prigovora
Novosađana na zakazivanje pregleda.
Pa taj broj od 120prigovora je dnevna-D N E V N A
kvota.Pa ljudi gube živce i zdravlje da bi zakazali pregled.
P.S. Predlažem g. Kneziju da svaki božiji dan u toku radnog vremena pokuša da nazove taj broj, a onda će se i sam uveriti kako stvari stoje.
Zakazano snimanje pre sest meseci,pre isteka tog vremena poziva me sluzbenica i sledi pitanje:VI NISTE OBAVILI SNIMANJE U PRIVATNOJ AMBULANTI odgovaram NISAM ponavlja pitanje ZAISTA NISTE OBAVILI SNIMANJE U PRIVATNOJ AMBULANTI,iznerviran spustio sam slusalicu.
Pitanje,dali nadlezni ikada pozovu taj CALL CENTAR i uvere se kako sluzbenici funkcionisu.
"Javite se sledećeg meseca kad bude dan za zakazivanje."
Tako izgleda kad hoćete da zakažete pregled jer ste bolesni. Ako ih ikada dobijete telefonom (jer treba da odvojite dva sata radnog dana da biste ih dobili da pokušate da zakažete).
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Više od 120 prigovora Novosađana na zakazivanje pregleda
Novi Sad
•27.11.2014.
•16:55
Komentari 12
E, u Poliklinici se pregledi vise ne zakazuju jednom mesecno vec svaki dan.
I tako, neki dan, ja zakazem svoj pregled (koji mi treba biti uradjen u decembru) za april. Sve lepse od lepseg!!
NS
Dok neko ko je odgovoran za tu oblast ne učini makar i mali korak, ništa se neće promeniti.
Limanka
sick_boy
na 5min sam od doma zdravlja,pre bi peške zakazao nego da zovem telefonom i to tek za sledeći mes.
Brus Vilis
s
sremica
penzioner
Mislim da je neko pogrešno izrekao broj prigovora
Novosađana na zakazivanje pregleda.
Pa taj broj od 120prigovora je dnevna-D N E V N A
kvota.Pa ljudi gube živce i zdravlje da bi zakazali pregled.
P.S. Predlažem g. Kneziju da svaki božiji dan u toku radnog vremena pokuša da nazove taj broj, a onda će se i sam uveriti kako stvari stoje.
Mile
Pitanje,dali nadlezni ikada pozovu taj CALL CENTAR i uvere se kako sluzbenici funkcionisu.
!
Tako izgleda kad hoćete da zakažete pregled jer ste bolesni. Ako ih ikada dobijete telefonom (jer treba da odvojite dva sata radnog dana da biste ih dobili da pokušate da zakažete).
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H